Kaip aktyvuoti „iPhone“ ar „iPad“ po „iOS 9.3“ atnaujinimo?

Atnaujinant kai kurių „iOS“ įrenginių operacinės sistemos versiją į „iOS 9.3“, gali kilti nesklandumų bandant užbaigti įrenginio aktyvaciją po įdiegto atnaujinimo. Dažniausiai šis nesklandumas yra reikalavimas įvesti žinomos arba nežinomos „Apple ID“ paskyros prisijungimo duomenis.

Kartais gali atsitikti taip, kad „Apple ID“ užuomina nesutampa su tikrąja paskyra. Tam, kad įsitikinti, ar vedama „Apple ID“ informacija yra teisinga, reikia:

  1. Per kompiuterį prisijunkite prie iCloud.com svetainės su savo „Apple ID“/„iCloud“ paskyros duomenimis.
  2. Atidarykite nustatymus („Settings“).
  3. Įsitikinkite, kad įrenginių sąraše yra įrenginys, kurį bandote aktyvuoti.

„iPhone“ aktyvacijos užraktas

Jei įvedamas „Apple ID“ vis vien netinka, atlikite šiuos žingsnius:

  1. Prijunkite įrenginį prie kompiuterio.
  2. Kompiuteryje atidarykite programą „iTunes“. Įsitikinkite, kad naudojatės naujausia „iTunes“ versija.
  3. Pasirinkite savo įrenginį. Turėtumėte išvysti aktyvacijos langą, kuriame reikia suvesti „Apple ID“ prisijungimo duomenis.
  4. Suveskite juos ir spauskite „Continue“.

Arba prisijunkite prie iCloud.com ir panaikinkite įrenginio aktyvacijos užraktą (angl. – Activation Lock).

  1. Išjunkite įrenginį arba atjunkite nuo interneto ryšio.
  2. Per kompiuterį prisijunkite prie iCloud.com svetainės su savo „Apple ID“/„iCloud“ paskyros duomenimis.
  3. Pasirinkite „Find My iPhone“.
  4. Spauskite ant „All Devices“ ir pasirinkite savo įrenginį.
  5. Palaukite iki 1 minutės, kol atsiras užrašas „Remove from Account“. Jei po šio laiko vis dar matote žemėlapį su įrenginio buvimo vieta, dar kartą spauskite ant „All Devices“, šalia įrenginio pavadinimo spauskite ⓧ, po to – „Remove“.

Po šio veiksmo perkraukite įrenginį arba perrašykite įrenginio operacinę sistemą. Tokiu atveju neturėtų būti prašoma prisijungti prie „Apple ID“. Svarbu paminėti, kad telefono operacinės sistemos perrašymas panaikins visus duomenis iš telefono negrįžtamai.

Jei problema ir toliau išlieka, rekomenduojame kreiptis į „Apple“ palaikymo tarnybą telefonu +370 800 30772 (anglų k., darbo laikas: darbo dienomis nuo 09:00 iki 17:00).

Aktivacijos užrakinimo funkcija ženkliai mažina „iPhone“ vagysčių skaičių

Aktivacijos užrakinimo funkcija ženkliai mažina „iPhone“ vagysčių skaičių

Dar 2013-aisiais „Apple“ pristatė mobiliąją operacinę sistemą „iOS 7“, o kartu su ja ir visiškai naują saugumo funkciją – aktivacijos užraktą (angl. – activation lock). Būtent ši funkcija leido milijonams vartotojų apsaugoti jų įrenginius nuo neteisėto pasinaudojimo, o kai kuriems – juos ir susigrąžinti.

Kaip skelbia „Reuters“, aktivacijos užrakto funkcijos, kuri neleidžia be teisėto įrenginio savininko „Apple ID“ prisijungimo duomenų pilnavertiškai naudotis įrenginiu, dėka išmaniųjų telefonų „iPhone“ vagysčių skaičius Niujorke sumažėjo 25 procentais, San Franciske – 40 proc., o Londone – net 50 proc.

„Mes padarėme progresą kovoje su išmaniųjų telefonų vagysčių epidemija, kuri prieš kelis metus palietė visus didžiuosius miestus“, – teigia Londono miesto meras Borisas Johnsonas.

Įvairių teisėsaugos institucijų atstovai jau seniai bando priversti populiariuosius telefonų gamintojus pradėti naudoti panašias saugumo funkcijas kaip jau seniai tai daro „Apple“, kuri pagal nutylėjimą įjungia „Find My iPhone“ funkcija įrenginyje, vos tik šiuo pradedama naudotis.

„Apple“ padės saugiai įsigyti įrenginį iš antrų rankų

Ketvirtadienį „Apple“ paviešino sukurtą naują internetinį puslapį, kuriame vartotojai prieš pirkdami „Apple“ įrenginį galės pasitikrinti, ar įrenginiui yra įjungtas aktivacijos užraktas (angl. – activation lock).

Aktivacijos užraktas – speciali „Apple“ apsauga, kuri leidžia vartotojui prie įrenginio prijungti savo susikurtą „Apple ID“ paskyrą ir taip apsaugoti nuo nepageidaujamų asmenų pasinaudojimo įrenginiu. Norint pilnavertiškai naudotis įrenginiu kitam vartotojui, yra paprašomas seno vartotojo slaptažodis.

Specialiame „Apple“ tinklalapyje tereikia įvesti įrenginio serijinį arba IMEI kodą bei saugumo kodą ir sistema parodys, ar yra įjungtas aktivacijos užraktas. Jei sistema parodo, jog užraktas yra įjungtas, pirkimo metu būtina pareikalauti pardavėjo išjungti užraktą, suvedant teisingus prisijungimo prie „Apple ID“ duomenis.

Aktivacijos užraktas yra taikomas visiems „iOS“ įrenginiams: išmaniesiems telefonams „iPhone“, muzikos grotuvams „iPod touch“ ir planšetiniams kompiuteriams „iPad“.

Norėdami pasinaudoti specialiu „Apple“ tikrinimo tinklalapiu, spauskite čia.