„Apple“ palaikymo tarnyba

„Apple“ pagalbą vartotojams teiks socialiniame tinkle „Twitter“

Nors socialinis tinklas „Twitter“ gyvuoja jau dešimtmetį, kompanija „Apple“ tik ketvirtadienį nusprendė įgyvendinti idėją teikti pagalbą savo klientams socialiniame tinkle, kuriame jau daugelį metų tai sėkmingai daro kitos technologijų kompanijos.

Sekdami specialiai tam sukurtą paskyrą @AppleSupport, galėsite susipažinti su „Apple“ produktais ir paslaugomis, įskaitant patarimus bei pamokas, kaip naudotis tam tikromis funkcijomis, tame tarpe – ir užslėptomis.

Paskyros, kuri tapo viešai prieinama ketvirtadienio rytą, aprašyme skelbiama, kad joje taip pat bus atsakinėjama į vartotojų užduotus klausimus.

Pirmuoju @AppleSupport patarimu tapo pamoka, kaip „iOS“ užrašų aplikacijoje sukurti sąrašą, pavyzdžiui, pirkinių ar užduočių.

Kviečiame sekti @AppleSupport ir @iTouch_lt paskyras „Twitter“!