„3D Touch“ funkcija

„Apple“ būdas reklamuoti „3D Touch“ – ant lietimui jautraus stalo

Kompanija „Apple“ pirkėjus su nauja išmaniojo telefono „iPhone 6S“ funkcija „3D Touch“ bando supažindinti naudodami didžiulius stalus, kurie reaguoja į prisilietimus.

Kol kas tik dvejose „Apple“ parduotuvėse Jungtinėse Amerikos Valstijose naudojami tokio tipo stalai traukia lankytojus kaip magnetas.

giphy

Ant stalų yra išdėlioti rugsėjį pristatyti telefonai „iPhone 6S“, kuriuos prilietus suaktyvinamos virtualios žuvys. Jas spaudinėjant, stalas atkuria vandens paviršiaus efektą.

Funkcija „3D Touch“ nustato, kaip stipriai „iPhone 6S“ ar „iPhone 6S Plus“ naudotojas spaudžia ekrano paviršių, suteikdamas papildomas funkcijas atsižvelgiant į spaudimo stiprumą.

Kadangi ši funkcija yra sunkiai pastebima ir atrandama naujiems vartotojams, „Apple“ tokiu būdu bando ją reklamuoti. Neseniai „Apple“ išleido ir reklamą, skirtą supažindinti su „3D Touch“.