„Google“, „Facebook“ ir kitos technologijų kompanijos seks „Apple“ pavyzdžiu – stiprins savo paslaugų saugumą

Kompanijos „Google“, „Facebook“, „Snapchat“, „WhatsApp“ ir kitos technologijų milžinės sieks sustiprinti savo paslaugų saugumą po to, kai „Apple“ sėkmingai kovoja su FTB dėl pastarosios bandymų apeiti tam tikras išmaniojo telefono „iPhone“ saugumo sistemas.

Kaip skelbia „The Guardian“, „WhatsApp“ sieks šifruoti visus vartotojų balso skambučius. Tuo tarpu „Facebook“ svarsto naujas saugumo galimybes savo vystomai susirašinėjimo aplikacijai „Messenger“, o „Snapchat“ dirba ties „saugaus susirašinėjimo sistema“.

Interneto paieškos gigantė „Google“, teigiama, peržiūrės 2014 metais pradėtą kurti elektroninių laiškų šifravimo projektą, kuriuo el. laiškai gali būti atkoduoti tik siuntėjo ir gavėjo.

Šis projektas buvo pradėtas kurti kartu su „Yahoo“, tačiau vėliau sustojo. Bet paskutinio meto įvykiai, pranešama, privertė abi kompanijas grįžti prie šio projekto.

Visos šios ir kitos technologijų kompanijos jau yra pareiškusios palaikymą „Apple“ kovoje su FTB.

„Facebook“ įsigijo populiarią veidų keitimo aplikaciją „MSQRD“

Socialinis tinklas „Facebook“ trečiadienį patvirtino, kad nusprendė įsigyti aplikaciją „MSQRD“, leidžiančią jos naudotojams realiu metu, naudojantis įvairiais filtrais, telefono ekrane keisti savo veidą.

Neabejojama, kad šiuo pirkiniu „Facebook“ bandys konkuruoti su „Snapchat“ ir kitomis panašiomis aplikacijomis.

Oficialiame „Facebook“ pranešime teigiama, kad toks socialinio tinklo žingsnis padės „MSQRD“ pasiekti dar daugiau vartotojų. Šiuo metu „Facebook“ naudojasi arti 1,6 milijardo žmonių visame pasaulyje

Aplikacija išpopuliarėjo prieš keletą savaičių, kai tapo viena siunčiamiausių „App Store“ parduotuvėje. Aplikacija suteikė interaktyvų būdą keliems momentams pakeisti savo veidą į Leonardo DiCaprio, JAV prezidento Baracko Obamos ar kt.

„MSQRD“ galima nemokamai atsisiųsti iš „App Store“.

„App Store“ atsirado speciali „Selfie“ aplikacijų kategorija

Savęs fotografavimas - „selfie“

Didžiausioje mobiliųjų aplikacijų parduotuvėje „App Store“ atsirado nauja savęs fotografavimo aplikacijų, dar vadinamų „selfie“, kategorija.

Kategorija pavadinta „Sharing Selfies“, kas reiškia dalinimąsi savęs nuotraukomis. ^iuo metu kategorijoje yra 12 tiek populiarių, tiek mažiau žinomų aplikacijų. Tarp jų – „Snapchat“, „Frontback“, „FaceTune“ bei „Selfie Cam“.

Savęs nuotraukų, dar vadinamų „selfie“, talpinimas socialiniuose tinkluose išpopuliarėjo pastaraisiais metais. Lietuvių kalbininkai jau spėjo šį fotografavimosi reiškinį pavadinti asmenukėmis.

Naująją „App Store“ aplikacijų kategoriją galite peržvelgti paspaudę šią nuorodą (automatiškai būsite nukreipti į parduotuvę).

„App Store“ kategorija

Nutekinta per 4,6 mln. susirašinėjimo aplikacijos „Snapchat“ vartotojų duomenų

Bendravimo aplikacija „Snapchat“

Bloga žinia „Snapchat“ gerbėjams: grupei anoniminių hakerių pavyko įsilaužti į populiarios susirašinėjimo aplikacijos serverius ir internete nutekinti virš 4,6 mln. vartotojų prisijungimo duomenų – slapyvardžių ir telefonų numerių.

Visą pavogtą informaciją programišiai patalpino į svetainę SnapchatDB.info.

Per 40 megabaitų užimančiame faile yra surašyti vartotojų prisijungimo vardai, telefonų numeriai bei jų geografinių vietovių pavadinimai.

Anot programišių, tokio jų poelgio priežastis yra įspėti visuomenę apie „Snapchat“ saugumo spragas. Teigiama, kad populiarios susirašinėjimo aplikacijos kūrėjai dar praėjusių metų rugpjūtį buvo įspėti apie saugumo stoką sistemoje, tačiau didesnių veiksmų nesiėmė.

„Instagram“ savo aplikacijoje gali pristatyti susirašinėjimo funkciją

„Instagram“Populiari nuotraukų ir vaizdo įrašų dalinimosi aplikacija „Instagram“ gali sulaukti susirašinėjimo funkcijos palaikymo, skelbia „GigaOm“.

„Patikimi šaltiniai atskleidė, kad kompanija planuoja ypač populiarioje aplikacijoj įdiegti privataus susirašinėjimo tarp vartotojų funkciją. Taip pat teigiama, kad svarstoma grupinio susirašinėjimo galimybė. Naująją funkcija tikimasi išvysti sekančioje „Instagram“ aplikacijos versijoje, kuri turėtų pasirodyti prieš Naujus metus“, – teigiama pranešime.

Manoma, kad susirašinėjimo galimybė „Instagram“ vartotojams turėtų būti pristatyta iki šių metų pabaigos dėl to, kad Kalėdų laikotarpiu ypač padidėja naujų išmaniųjų telefonų vartotojų skaičius, todėl susirašinėjimo galimybė per „Instagram“ taptų dar vienu svariu argumentu pradėti naudotis šia aplikacija.

Neseniai buvo skelbta, kad socialinis tinklas „Facebook“, kuriam priklauso „Instagram“, siekia už 3 milijardus JAV dolerių įsigyti populiarią bendravimo aplikaciją „Snapchat“, kuri, spėjama, būtų pagrindinė naujos „Instagram“ funkcijos konkurentė.

Populiari aplikacija „Snapchat“ sulaukė milijardinių pasiūlymų iš „Facebook“ ir „Google“

Bendravimo aplikacija „Snapchat“

Itin sparčiai populiarėjanti aplikacija „Snapchat“, leidžianti vartotojams bendrauti siunčiant vieni kitiems nuotraukas, sulaukė didžiųjų technologijų kompanijų dėmesio – „Facebook“ ir „Google“ siekia įsigyti šią aplikaciją už milijardus JAV dolerių.

Dar trečiadienį „The Wall Street Journal“ skelbė, kad „Facebook“ pasiūlymas siekia 3 mlrd. JAV dol. Kitų šaltinių teigimu, ši suma gali siekti pusketvirto milijardo JAV dol.

Teigiama, kad 23 metų „Snapchat“ kūrėjas Evanas Spiegelis bent jau iki kitų metų pradžios neketina svarstyti savo kūrinio pardavimo ar investicijų į jį. Taip esą jis dar labiau sieks padidinti „Snapchat“ vartotojų skaičių, kas darytų aplikaciją kur kas vertingesne.

Jaunasis E.Spiegelis, anot gandų, yra sulaukęs 4 mlrd. JAV dol. pasiūlymo iš „Google“. Tačiau šiek tiek palaukęs, kol dar labiau išaugs „Snapchat“ vartotojų įkeliamų nuotraukų per dieną skaičius (šiuo metu jis siekia 350 mln. nuotraukų per dieną) ir pranoks analogiškus „Facebook“ skaičius (apie 400 mln.), jaunasis verslininkas galės diktuoti sąlygas ir sulaukti kur kas didesnio pasiūlymo, nei 4 mlrd. JAV dol.