Po „El Capitan“ atnaujinimo „Mac“ vartotojai susiduria su problema prisijungiant prie „iMessage“ ir „FaceTime“

Šios savaitės pradžioje išleistas operacinės sistemos „OS X El Capitan“ atnaujinimas 10.11.4 ne visiems vartotojams sukėlė maloniausius įspūdžius. Dalis jų skundžiasi, kad po atnaujinimo nepavyksta prisijungti prie „iMessage“ ir „FaceTime“ paslaugų.

„Apple“ diskusijų forume galima rasti nemažai sukurtų temų apie tai, kai bandant prisijungti prie minėtų paslaugų pasirodo klaida ir informuojama, kad nepavyko autentifikuoti mėginamos prijungti paskyros.

Tiesa, regis, kad su šia problema susiduria tie vartotojai, kurie atliko „švarų“ operacinės sistemos perrašymą, t.y. nenaujino, o įdiegė visiškai naujai.

Keli internautai teigia, kad susisiekė su „Apple“ dėl šios problemos ir ji patikino, kad yra informuota apie ją bei ieško sprendimo būdų. „Apple“ svetainėje, kurioje matomas visų kompanijos teikiamų internetinių paslaugų aktyvumas trečiadienį buvo užfiksuotas prisijungimo prie „iMessage“ ir „FaceTime“ sutrikimas.

Saugumo specialistai atrado „iMessage“ žinučių saugumo spragą

Saugumo specialistai iš vieno JAV tyrimų universiteto atrado „Apple“ susirašinėjimo tekstinėmis žinutėmis paslaugos „iMessage“ saugumo spragą, kuri leidžia profesionaliems programišiams iššifruoti siunčiamas nuotraukas ir vaizdo įrašus, skelbia „The Washington Post“.

Kompiuterių mokslo profesorius Matthew D. Greenas tai išsiaiškino po to, kai perskaitė „Apple“ viešai deklaruojamą saugumo gidą, kuriame aiškiai apibūdinamas šifravimo procesas.

Tačiau praėjus keliems mėnesiams po to, kai „Apple“ buvo informuota apie šią spragą ir nesiėmė jokių veiksmų, profesorius ir jo studijas jau baigę studentai nutarė įrodyti, kad jie gali įveikti šį šifravimą.

Kad pasiektų „iMessage“ pagalba siunčiamas nuotraukas, profesorius ir studentai sukūrė programinę įrangą, kuri turėjo apgauti „Apple“ serverius ir prieiti prie failų perdavimo proceso, kuris susideda iš nuorodos į nuotrauką, esančią „iCloud“, ir 64 skaitmenų kodo, skirto iššifravimui.

Ir nors jiems nepavyko „nulaužti“ ir sužinoti šį kodą, jiems pavyko jį atspėti. Kaskart teisingai atspėjus kodą, telefonas jį priimdavo kaip tinkamą ar parodydavo prieš tai buvusią užšifruotą informaciją.

„Apple“ teigia, kad žino apie šią spragą ir tikina, kad ji iš dalies buvo išspręsta su operacinės sistemos „iOS 9“ išleidimu, tačiau žada, kad spragai visiškai išspręsti bus skirtas „iOS 9.3“ atnaujinimas.

„Apple“ už patentų pažeidimą turės sumokėti 625 mln. JAV dol.

Jungtinių Amerikos Valstijų federalinio teismo prisiekusieji nutarė, kad kompanija „Apple“ bendrovei „VirnetX“ turi sumokėti 625 mln. JAV dol. už sąmoningą patentų pažeidimą, skelbia „CNBC“.

Pranešama, kad „Apple“ panaudoja „VirnetX“ priklausančią technologiją savo sukurtose „FaceTime“ ir „iMessage“ paslaugose.

„VirnetX“ bylos pradžioje reikalavo 532 mln. JAV dol., tačiau galutinis teismo verdiktas viršijo jų lūkesčius. Tiesa, prieš tai „VirnetX“ buvo priteista 368 mln. JAV dol., tačiau tada apeliacinis teismas nustatė, kad prisiekusieji neteisingai suskaičiavo priteistą sumą ir sugrąžino bylą į teismą.

Teigiama, kad „Apple“ apskundė naujausią teismo sprendimą dėl galimo prisiekusiųjų suklaidinimo. Kol kas nėra aišku, ar teisėjas patenkins skundą. Tačiau „Apple“, spėjama, neigiamu atveju teiks apeliaciją.

„Apple“ iškelta byla dėl žinučių tarnybos „iMessage“ klaidos

Žinučių tarnyba „iMessage“

Kompanija „Apple“ iškelta byla dėl žinučių tarnybos „iMessage“ klaidos, dėl kurios išmaniųjų telefonų „iPhone“ vartotojai negali siųsti žinučių buvusiems „iPhone“ vartotojams, besinaudojantiems „Android“ telefonais, skelbia „Bloomberg“.

Šią bylą iškelė buvęs „iPhone“ vartotojas, kuris susidūrė su problema, kai nutarė pradėti naudotis ne „Apple“ įrenginiu ir prarado galimybę toliau gauti tekstines žinutes iš savo draugų.

Teigiama, kad kai yra deaktyvuojamas vartotojo „iPhone“, kitų „iPhone“ vartotojų jam siunčiamos žinutės ir toliau „pasiekia“ nebenaudojamą įrenginį, vietoje to, kad būtų peradresuotos į naują įrenginį kaip įprastos tekstinės žinutės.

Buvęs portalo „Lifehacker“ vyriausiasis redaktorius Adamas Pashas teigia, kad „Apple“ žino apie šią problemą, tačiau nežino kaip ją išspręsti ir nesiima jokių rimtų veiksmų tai sustabdyti.

Apie šią „iMessage“ klaidą, kuomet žinutės ir toliau yra neva gaunamos į nebenaudojamą įrenginį, žinoma nuo 2011 metų. Būtent tais metais ši žinučių tarnyba buvo pristatyta su mobiliąja operacine sistema „iOS 5“.

„Apple“ pataria „iPhone“ vartotojams prieš deaktyvuojant įrenginį išjungti „iMessage“ paslaugą, kad žinutės būtų gaunamos į naują įrenginį. Tiesa, dalis vartotojų teigia vis vien susiduriantys su šia problema net ir prieš tai išjungus šią paslaugą.

San Franciske (JAV) iškelta byla kol kas laukia tolesnio jos nagrinėjimo.