„Apple“ kuria televizijos serialą, kuriame pagrindinį vaidmenį atliks Dr. Dre

Į televizijos serialų rinką kompanija „Apple“ ruošiasi įžengti su nauju serialu „Vital Signs“, kuris bus autobiografinio tipo ir jame pagrindinį vaidmenį atliks „Beats“ įkūrėjas, o dabar vienas „Apple“ vadovų reperis Dr. Dre.

Kaip skelbia „The Hollywood Reporter“, šaltiniai, susiję su serialo kūrimu, apibūdina jį kaip „tamsų“, apie vieną Dr. Dre gyvenimo etapą pasakojantį serialą. Teigiama, kad kiekviena serialo serija pasižymės skirtinga nuotaika ir tuo, kaip Dr. Dre su jomis tvarkosi.

Pusės valandos trukmės serijose netrūks smurto ir sekso scenų. Manoma, kad serialas nebus rodomas per gandais apipintą „Apple“ televizijos platformą, o greičiau bus prieinamas per „Apple Music“, „Apple TV“ ar kabelinę televiziją.

Serialas yra pilnai finansuojamas „Apple“ lėšomis, o jo vykdančiuoju prodiuseriu yra paskirtas tas pats Dr. Dre. Tarp „Vital Signs“ aktorių taip pat bus žymus Holivudo aktorius Samas Rockwellas ir Mo McRae, vaidinęs populiariame seriale „Anarchijos sūnūs“.

„Beats Solo2 Wireless“ ir „urBeats“ įgauna „iPhone“ spalvas: išleisti rožinio aukso spalvos modeliai

Ketvirtadienį kompanija „Apple“ išleido rožinio aukso spalvos ausinių „Beats Solo2 Wireless“ ir „urBeats“ modelius. Taip „Apple“ siekia, kad ausinės atrodytų panašios į naujausius kompanijos išmaniuosius telefonus „iPhone 6s“ ir „iPhone 6s Plus“.

„Beats Solo2 Wireless“ pasižymi „Bluetooth“ ryšio palaikymu, iki 12 valandų veikiančia įkraunama baterija ir jos talpos indikatoriumi, mikrofonu ir valdymo pulteliu pokalbiams ir muzikos valdymui. Kaina Europoje – 299,95 eurai.

„Beats Solo2 Wireless“

Į ausis įkišamos „urBeats“ ausinės yra patvarios, nes jų korpusą dengia vienos dalies aliuminis. Ausinių antgaliai yra keičiami, o jų dizainas suprojektuotas taip, kad kuo labiau sumažintų išorės triukšmą. Rekomendacinė šių ausinių kaina Europoje – 99,95 eurai.

„Apple“ atnaujino „Beats Powerbeats2“ ausines „Apple Watch Sport“ spalvomis

„Beats Powerbeats2“ ausinės

Kompanija „Apple“ atnaujino bevieles ausines „Beats Powerbeats2“, suteikdama joms tokias pats spalvas, kokios yra ant išmaniojo laikrodžio „Apple Watch Sport“ apyrankių.

„Bevielės „Beats Powerbeats2“ ausinės dabar yra tokių spalvų, kurios dera prie jūsų „Apple Watch Sport“ apyrankės“, – teigia „Apple“.

Vartotojai dabar gali rinktis juodos, baltos, rožinės, mėlynos ir žalios spalvų ausinių modelius.

„Beats Powerbeats2“ ausinės yra sukurtos orientuojantis į sportuoti mėgstančius žmones, nes yra prakaitui ir drėgmei atsparios. Jos taip pat pasižymi „Bluetooth“ iki 30 metrų palaikymu, aukšto lygio garso kokybe bei iki 6 valandų veikiančia baterija.

„Beats Powerbeats2“ kaina Europoje – 199,95€. Šių ausinių galite rasti ir „iDeal“ salonuose.

„NBA“ žvaigždė LeBronas Jamesas komandos draugams padovanojo po „Apple Watch“

LeBron James ir Eddy Cue

Prieš prasidedant daugelio sporto aistruolių dėmesį kaustančiam krepšinio lygos „NBA“ superfinalui tarp Vašingtono ir Klyvlendo komandų, pastarosios lyderis LeBronas Jamesas nutarė pamaloninti komandos draugus padovanodamas jiems po išmanųjį laikrodį „Apple Watch“.

„Man teko laimė dirbti su keletu šaunių partnerių ir tai, ką aš gaunu, pasidalinu su savo komandos draugais, – žurnalistams savo poelgį komentavo „NBA“ žvaigždė. – Tai tiesiog mano būdas parodyti, kad man rūpi. Tiesiog. Tai ne pirmas kartas ir jis nebus paskutinis.“

L. Jamesas, kuris daugelį metų buvo „Samsung“ reklaminis veidas, yra gana artimas su kompanijos „Beats“ įkūrėjais Jimmy Iovine ir Dr. Dre.

Keturis kartus pripažintas naudingiausiu „NBA“ žaidėju krepšininkas yra pasirodęs „Beats“ reklamose ir praeityje padovanojęs komandos draugams jų kuriamų ausinių.

„Apple“ pristatė muzikos transliavimo internetu paslaugą „Apple Music“, taps prieinama birželio 30-ą

„Apple Music“

Pirmadienį kompanija „Apple“ pristatė naują muzikos transliavimo internetu paslaugą „Apple Music“, kuri vartotojams siūlys ne tik platų muzikos kūrinių bazę, bet ir išskirtinį pačių muzikos atlikėjų talpinamą turinį bei pasaulinę be pertraukos veikiančią radijo stotį.

Iš dešimčių milijonų „iTunes“ muzikos bibliotekoje jau esančių kūrinių vartotojai tikrai turės ką išsirinkti. Jie turės galimybę gauti pačių žmonių atrinktas muzikos rekomendacijas, kas savaitę – naujus kūrinių bei atlikėjų sąrašus, įvairių žanrų ir stilių grojaraščius, tinkančius bet kokiai veiklai.

Ne ką mažiau įdomus ir populiarus turėtų būti „Apple Music“ radijas, kuris siūlys pačią geriausią muziką be jokių sustojimų. Transliacija bus vykdoma daugiau kaip 100 šalių iš trijų didžiųjų miestų: Los Andželo, Niujorko ir Londono. „Beats 1“ siūlys naujausią muziką, kviestinius svečius, interviu ir naujienas iš muzikos pasaulio.

„Apple Music“ vartotojai taip pat turės puikią terpę sekti savo mėgiamiausius atlikėjus bei gauti naujausią informaciją apie jų pasirodysiančias dainas ar koncertus iš jų pačių.

Naujoji „Apple“ muzikos paslauga taps prieinama jau birželio 30 dieną. Jos kaina – 9,99 JAV dolerio per mėnesį, tačiau vartotojai galės išmėginti paslaugą nemokamai net 3 mėnesius. Pasibaigus bandomajam laikotarpiui, registracijos metu pridėta banko kortelė automatiškai bus apmokestinama kas mėnesį minėtu mokesčiu iki tol, kol automatinis apmokestinimas bus nutrauktas.

Be to, „Apple“ taip pat siūlys planą šeimoms, kuris suteiks galimybę iki 6 asmenų šeimai naudotis „Apple Music“ už 14,99 JAV dol.

„Apple Music“ taip pat bus prieinama „Android“ ir „Windows“ vartotojams nuo šio rudens.

„Apple Music“

„WWDC 2015“: ko tikėtis iš „Apple“? ATNAUJINTA 20:10 val.

Iki technologijų konferencijos „WWDC 2015“ pradžios likus visai nedaug laiko, jau darosi gana aišku, ką šių metų konferencijoje gali pristatyti jos rengėja kompanija „Apple“. 

Nors konferencija yra orientuota į programuotojus, kurie kuria aplikacijas „Apple“ programinei įrangai, jos metu ne vienas paprastas kompanijos produktų vartotojas gali taip pat pasidžiaugti šiuo renginiu, nes yra pristatoma nauja „iOS“ versija ir kitos naujovės.

Šių metų konferencijoje, kuri vyks San Francisko (JAV) mieste įsikūrusiame konferencijų centre „Moscone Center“, tikimasi išvysti mobiliąją operacinę sistemą „iOS 9“, atnaujintą „Apple TV“ priedėlį ir galbūt net naują muzikos transliavimo internetu paslaugą.

Tačiau apie viską – nuo pradžių.

„iOS 9“

„WWDC 2015“ būtų neįprasta konferencija, jei neišvystume „iOS 9“, apie kurią jau kalbama nuo pat „iOS 8“ išleidimo. Nors naują versiją galime išvysti jau pirmadienį, tai dar nereiškia, kad iškart galėsime ja naudotis. Įprastai „Apple“ naują „iOS“ versiją, kurią pristato vasarą, vartotojams leidžia įsidiegti į savo „iOS“ įrenginį tik rudenį. Žinoma, tuo metu galima mėginti bandomąsias operacinės sistemos versijas.

Anot gandų, „iOS 9“ labiausiai bus susitelkta į pačios sistemos veikimo gerinimą, tačiau su ja taip pat gali pasirodyti keletas naujų funkcijų, pavyzdžiui, tiesioginiai viešojo transporto tvarkaraščiai „Apple“ žemėlapiuose. Be to, visai neseniai pasirodė pranešimų, kad „iOS 9“ sistemos šriftas gali būti pakeistas į tokį, koks naudojamas išmaniajame laikrodyje „Apple Watch“.

O svarbiausia yra tai, kad pagaliau „iOS“ gali suteikti vartotojams taip ilgai lauktą funkciją – kelių programų viename lange režimą, kuriuo konkurentai jau seniai lepina savo vartotojus.

„OS X 10.11“

Jei „Apple“ tęs savo „Mac“ kompiuteriams skirtos operacinės sistemos numeravimą, „WWDC 2015“ metu turėtume išvysti „OS X 10.11“. Kol kas visi spėlioja, kaip didžiausia IT kompanija pasaulyje pavadins šią versiją – Mamutu, Monterėjum ar Sonoma? Kaip bebūtų, „Apple“ yra užregistravusi gausybę prekės ženklų, todėl belieka tik spėlioti, kuris bus pasirinktas šį kartą.

„OS X 10.11“ naujovės greičiausiai nepriblokš labiau nei šios versijos pavadinimas. Kaip ir „iOS 9“, taip ir „Mac“ operacinė sistema bus orientuota į klaidų ištaisymą ir veikimo optimizaciją. Tačiau šalia to turėtume išvysti ir balso agento „Siri“ palaikymą, kontrolės centrą, patobulintą „Spotlight“ paiešką, sunkiau įveikiamą apsaugos sistemą, praplėstą tęstinumo (angl. – Continuity) režimą bei kitus patobulinimus.

„Apple TV“ ir jam skirtas „App Store“

Šiam mažam televizijos priedėliui metas pateisinti skaitmeninio išmanių namų centro vardą, kurio jis dar nenusipelnė dėl per daug apribotų galimybių. Nors „Apple“ konferencijos metu neketina parodyti internetinės televizijos paslaugos, tai nereiškia, kad negali būti atnaujinta „Apple TV“ techninė ir programinė įranga.

„Apple TV“ vartotojo sąsaja jau senokai prašosi trečių šalių aplikacijų palaikymo. Programuotojams skirta terpė išplėsti priedėlio galimybes tikrai gali pasirodyti jau kitą savaitę kartu su tokiomis techninėmis galimybėmis: 4K televizoriaus palaikymas, papildoma atmintis ir naujas pultelis (galbūt net su liečiama dalimi).

ATNAUJINTA 20:10 val.: kaip skelbia „New York Times“, naujo „Apple TV“ konferencijos metu neturėtume išvysti.

„Apple TV“ konceptas
„Apple TV“ konceptas

„Apple Watch“

Daugelis naujausio „Apple“ produkto – išmaniojo laikrodžio „Apple Watch“ – vartotojų skundžiasi pernelyg lėtai veikiančiomis gamyklinėmis laikrodžio aplikacijomis. Vienas „Apple“ vadovų Jeffas Williamsas jau yra prasitaręs, kad patobulinimas yra pakeliui, todėl konferencijos pristatymas būtų puikus metas šiam patobulinimui pasirodyti.

Tikėtis „Apple Watch“ atnaujinimo iš techninės pusės neverta – laikrodis tik šio mėnesio pabaigoje turėtų atgulti į „Apple“ parduotuvių lentynas.

„HomeKit“

Nuo tada, kai per praėjusių metų „Apple“ pristatė „HomeKit“ įrangą, kompanija išliko gana tyli apie šią išmanių namų sistemą. Tačiau šių metų konferencijoje „HomeKit“ gali užimti kur kas svarbesnę rolę. Greičiausiai bus paaiškinta, kaip patogiai „HomeKit“ gali sujungti tokias sistemas kaip „Apple TV“, termostatai, durų užraktai ir kt. į vieną visumą.

„Apple Pay“

Mobiliųjų mokėjimų sistema išsivystė greičiau, nei buvo galima tikėtis, kai „Apple“ ją pristatė praėjusiais metais. Kadangi „Google“ praėjusią savaitę viešai pademonstravo savo atitikmenį „Android Pay“, „Apple“ gali pasistengti dar labiau sužavėti savo ir taip sklandžiai veikiančia mokėjimų sistema.

„Beats“ arba muzika internetu

Bene ryškiausiai „WWDC 2015“ metu turėtų spindėti „Apple“ muzikos transliavimo internetu paslauga, kuri, anot gandų, per mėnesį vartotojui gali atsieiti 10 JAV dolerių. Prie šios paslaugos populiarinimo, teigiama, turėtų prisidėti tokios muzikos žvaigždės kaip Drake’as, Pharrellis Williamsas ir Davidas Guetta, o gal net ir pats „Beats“ įkūrėjas Dr. Dre.

Įdomiausia yra tai, kad nėra aišku, kokias išskirtinas nuo kitų muzikos transliavimo internetu paslaugų, kaip „Spotify“ ar „Rdio“, slepia „Apple“. Tad teks tiesiog palaukti ir pamatyti patiems.

Apie svarbiausias naujienas iš konferencijos „WWDC 2015“ skaitykite portale iTouch.lt. Konferenciją bus galima stebėti ir internetu.

„Apple“ dėl saugumo sumetimų atšaukia „Beats Pill XL“ kolonėles

„Beats Pill XL“ kolonėlė

Kompanija „Apple“ dėl priešgaisrinės saugos rizikos savanoriškai iš prekybos atšaukia „Beats Pill XL“ kolonėlę. Nustatyta, kad labai retais atvejais „Beats Pill XL“ baterija gali perkaisti ir sukelti gaisro riziką.

„Apple“ kreipiasi į visus vartotojus ir prašo sustoti naudotis „Beats Pill XL“ kolonėlėmis. Kompanija teigia, jog kiekvienam vartotojui už kolonėlę bus gražinta po 325 JAV dolerius.

Šis atšaukimas neliečia kitų „Beats“ produktų, įskaitant ir mažesnę kolonėlės versiją „Beats Pill“. „Beats Pill XL“ buvo pristatyta 2013 metų lapkričio mėnesį, tačiau „Apple“ jau kitų metų birželį įsigijo ją išleidusią „Beats“ kompaniją.

Visa defektuotos kolonėlės gražinimo procedūra yra gana paprasta. „Beats Pill XL“ vartotojas turi užpildyti specialią formą internete ir pasirinkti, kokiu būdu jis nori atgauti pinigus – „Apple“ parduotuvės kreditu ar tiesioginiu pavedimu į banko sąskaitą. Kolonėlė turi būti išsiunčiama gavus dėžę nurodytu adresu su iš anksto „Apple“ apmokėtu siuntimu.

JAV vartotojų produktų saugumo komisija skelbia, kad išviso JAV buvo parduota 220 tūkst., o Kanadoje – 11 tūkst. šių kolonėlių. Užfiksuoti aštuoni kolonėlės perkaitimo atvejai, o vieno iš jų metų nudegintas vartotojo pirštas ir sugadintas stalas.

„Beats Pill XL“ kolonėlė