Projektas „iFotografija“ kviečia dalintis su „Apple“ įrenginiais kurtomis nuotraukomis

Rugsėjo pradžioje socialiniame tinkle „Facebook“ startavo projektas „iFotografija“, kuriuo siekiama suburti lietuvišką, su „Apple“ įrenginiais, t.y. „iPhone“, „iPad“ ir kt., nuotraukas kuriančią bendruomenę.

„Facebook“ puslapyje jau galima rasti nemažai įvairių žmonių atsiųstų nuotraukų. Prie kiekvienos iš jų yra nurodoma, su kokiu įrenginiu nuotrauka yra sukurta, kas jos autorius, kokiomis programomis nuotrauka yra apdorota.

Kviečiame ir jus dalintis savo su „Apple“ įrenginiais kurtomis nuotraukomis, siunčiant jas adresu ieva@itouch.lt arba asmenine žinute „Facebook“ puslapyje. Siunčiamų nuotraukų aprašymo reikalavimai pateikti čia.

Tapkite „iFotografija“ gerbėjais!

Lietuvos 4G LTE ryšio greitis lenkia ir JAV, ir kitas didžiąsias valstybes

att_lte_icon_close_iphone_6_hero

Nors Lietuvoje esančio 4G LTE ryšio greitis nėra tarp greičiausių pasaulyje, mūsų šalis lenkia tokias milžines kaip JAV, Vokietiją ar Japoniją, skelbiama remiantis „OpenSignal“ surinktais duomenimis.

4G LTE ryšio standarto greičiai visame pasaulyje yra surenkami iš vartotojų atsiųstų duomenų, kurie tai gali padaryti naudodamiesi specialia greičio matavimo aplikacija, prieinama „App Store“.

Šių metų rugsėjį surinkti duomenys rodo, kad Lietuva tarp visų pasaulio šalių, kuriose buvo išmatuotas greitis, užima 22 vietą. Nors aplenkėme didžiąsias Europos ir kitų žemynų valstybes, pagal 4G LTE ryšio spartą mus lenkia kaimynai latviai, slovakai, austrai ir net rumunai. Tiesa, Lenkiją nežymiai lenkiame.

Svarbu paminėti dar ir tai, kad 4G LTE ryšio greitis buvo matuotas tik „Omnitel“ vartotojų. Vidutinis „Omnitel“ skleidžiamo LTE ryšio duomenų atsisiuntimo greitis – 13Mbps. Nors šio „Omnitel“ ryšio standarto padengimas Lietuvoje yra gana didelis – 79 proc. teritorijos, greitis nėra vienas ryškiausių.

Visą šalių 4G LTE ryšio spartos ir padengimo diagramą galite peržiūrėti čia.

LTE greičiai

Futuristinis „Apple iBeats“ ausinių konceptas (nuotraukos, video)

Futuristinis „Apple iBeats“ ausinių konceptas

Nors „Apple“ įsigijo muzikos įrangos gamintoją „Beats Electronics“, kol kas jokių didelių naujovių nei iš vienos kompanijos nesulaukėme. Todėl dizaineris Martinas Hajekas pabandė įsivaizduoti, kaip turėtų atrodyti „Beats“ ausinių pagrindu sukurtos „Apple“ ausinės.

Pavadinimu „iBeats“ pavadintas konceptas įprastas „Beats Solo“ ausines, tačiau pasižymi išmaniojo telefono „iPhone“ korpuso spalvomis, „Lightning“ jungtimi, bevieliu baterijos  įkrovimu, stereo mikrofonais bei šviečiančiu „Apple“ logotipu, šalia kurio – ausinių valdymo mygtukai.

Kviečiame pasižiūrėti koncepto nuotraukas ir vaizdo įrašą.

[youtube id=“yXM64lJLyGI“ width=“600″ height=“340″ position=“center“]

IT tendencijos: „debesų“ technologija, tinklalapiai mobiliesiems ir verslo biuras internete

„Debesys“

Specialistai teigia, kad internetas artimiausioje ateityje bus vis dinamiškesnis, pritaikytas mobiliajai aplinkai – dėmesys bus telkiamas į vartotoją, jo poreikius naršant internete ir tinklalapio patogumą. Nemažus pokyčius lems ir naujos HTML 5 technologijos atsiradimas, leidžiančios pasinaudoti įvairesnėmis funkcijomis bei suteikiančios galimybę parinkti įvairesnį svetainės dizainą. Pasak Wix.com sistemų architektų vadovo Yoav‘o Abrahami, rinkoje turėtų pasirodyti offline svetainės, riba tarp mobiliųjų programėlių ir mobilaus interneto kur kas susilpnės, o verslas ilgainiui visai persikels į elektroninę erdvę.

Tinklalapius šiandien užgriuvę tokie rūpesčiai, kurių dar visai neseniai net nebuvo: vos prieš keletą metų patraukliam internetinės svetainės vaizdui užteko pasitelkti svetainės optimizavimą paieškos sistemoms (SEO) ir palaikyti bent kiek dinamišką turinį, šiandien jau reikia pasirūpinti savo svetainių pritaikymu mobiliesiems telefonams ir jų turinio pateikimu socialiniuose tinkluose, – sako Y. Abrahami. – Nemažus pokyčius lėmė naujos HTML 5 technologijos atsiradimas, kuri leidžia pasinaudoti įvairesnėmis funkcijomis bei suteikia galimybę parinkti įvairesnį svetainės dizainą. Nors pati technologija iš esmės nėra tokia svarbi, ji suteikia galimybę vartotojams pateikti įspūdingesnį ir patogesnį svetainės dizainą, o tai kai kuriose rinkose ypač reikšminga.“

Pasak IT technologijų specialisto, interneto vartotojai, naudodamiesi tinklalapiuose integruotomis įvairiomis socialinėmis funkcijomis ir mobiliosiomis aplikacijomis, be jų nebeįsivaizduoja savo gyvenimo. Ateityje riba tarp mobilaus interneto ir mobiliųjų programėlių turėtų išvis išnykti, todėl žaidimai nuo mobiliųjų programėlių pereis į mobilųjį interneto tinklą. Kitas pokytis – aktyvesnis vietos nustatymo paslaugos naudojimas: atsiras vietos nustatymo principu paremtų paslaugų, pavyzdžiui, segmentuotos reklamos pagal buvimo vietą ar vietinių įmonių paieška.

Išlepinti technologijų, vartotojai darosi išrankesni, ieško patogesnių, vartotojams „draugiškų“ aplikacijų ir tinklalapių, pritaikytų išmaniesiems telefonams. Viena pagrindinių tendencijų ateinančiais metais – interneto sklaida ir ryšio išlaidų mažinimas: prie interneto vartotojai bus prisijungę 24 val. per parą – internetinio ryšio savo kompiuteryje ar mobiliajame telefone vartotojai nebeišjunginės taupydami pinigus.

Pasak „Wix“ sistemų architektų vadovo, kita svarbi tendencija, kuri tęsiasi jau kurį laiką – „debesų“ technologija, leidžianti įmonėms savo paslaugas perkelti į internetinę erdvę. „Debesimis“ naudojasi vis daugiau vartotojų, savo duomenis laikantys Google Drive, Dropbox, Gmail ir kitose programose. Ši tendencija išliks ir laikui bėgant užims vis svarbesnę vietą.

„Tinklalapį galima pavadinti verslo inkaru internete: jis užtikrina, kad informacija apie įmonę bus surasta paieškoje, o toks ir yra įmonių tikslas – būti pastebėtiems. Vartotojams vis daugiau įsitraukiant į internetinę erdvę, verslo įmonių paieška taps vis svarbesne, todėl bus akivaizdu, kad turėti savo kompanijos internetinę svetainę – tiesiog privaloma. Į internetinę erdvę praverstų perkelti ir visus verslo palaikymo įrankius – tai leis kompanijai koncentruotis į tai, kas yra svarbiausia – pačiu verslu, – sako „Wix“ architektas Y. Abrahami. – Kitas žingsnis – visiškas verslo persikėlimas į internetą. Jeigu nėra didelio poreikio turėti „fizinę“ įmonės išraišką, o visi kompaniją palaikantys įrankiai perkelti į internetinę erdvę, verslui konkreti vieta reikalinga tik vykdomiems pardavimams. Toks verslo modelis leidžia efektyviau naudoti savo išteklius ir suteikia galimybę laisviau valdyti kompanijos biudžetą.“