Gandai: „Apple Watch 2“ – su „FaceTime“ kamera, savu „Wi-Fi“ ir tokia pat baterija?

„Apple Watch“

Vos tik išmaniajam laikrodžiui „Apple Watch“ pasiekus fizines „Apple“ parduotuves pasirodė naujų detalių apie naujos kartos „Apple“ dėvimą įrenginį.

Anot portalo 9to5Mac.com šaltinių, „Apple Watch 2“ gali pasižymėti korpuso viršutinėje dalyje įmontuota „FaceTime“ kamera, leisiančia vartotojams atlikti ir priimti „FaceTime“ skambučius tiesiog per laikrodį.

Sekantis naujo laikrodžio modelio atnaujinimas turėtų būti sumažinta priklausomybė nuo „iPhone“. Tai reiškia, kad „Apple Watch 2“ turėtų gebėti pats prisijungti tiesiogiai prie „Wi-Fi“ tinklo ir gauti nedaug užimančią informaciją, pavyzdžiui, žinutes ar elektroninius laiškus. Tačiau „sunkesnė“ informacija vis dar bus perduodama per „iPhone“.

Įdomu yra tai, kad „Apple“, anot šaltinių, neplanuoja didelių atnaujinimų laikrodžio baterijai. Anot kompanijos atlikto tyrimo, vidutiniškai vartotojas dienos pabaigoje vis dar turi 30-40 proc. likusios neišnaudotos laikrodžio baterijos energijos.

Taip pat manoma, kad sekančios kartos „Apple“ išmanusis laikrodis gali siūlyti vartotojams kur kas daugiau modelių, įskaitant ir modelius, pagamintus iš kitokių nei dabar medžiagų, pavyzdžiui, titano, paladžio ar platinos.

Tikimasi, kad „Apple“ naują išmanųjį laikrodį išleis 2016 metais. Iki tol kompanija dar turi daug laiko išsirinkti geriausią variantą iš gausybės prototipų.

„Apple“ parduotuvės jau sulaukia pirmųjų „Apple Watch“ prieš prekybos startą

„Apple Watch“

Oficialios „Apple“ parduotuvės jau sulaukia pirmųjų išmaniojo laikrodžio „Apple Watch“ siuntų prieš oficialią prekybos pradžią parduotuvėse.

Iki šiol „Apple Watch“ oficialiai galima buvo įsigyti tik „Apple“ internetinėje parduotuvėje, o fizinėse parduotuvėse – išklausyti 15 minučių trukmės asmeninį pristatymą.

Kol kas nėra aišku, kada „Apple“ skelbs prekybą parduotuvėse ir ar „Apple Watch“ siuntos pasieks ir kompanijos parduotuves už JAV ribų, tačiau „Apple“ viceprezidentas Jeffas Williamsas dar mėnesio pradžioje sakė, jog tai įvyks birželį.

Kada „Apple Watch“ pasirodys Lietuvoje – taip pat nėra aišku, nors keli pardavėjai šalyje jau buvo pradėję neoficialią prekybą šiuo dėvimu įrenginiu.

„Apple“ atnaujino „Beats Powerbeats2“ ausines „Apple Watch Sport“ spalvomis

„Beats Powerbeats2“ ausinės

Kompanija „Apple“ atnaujino bevieles ausines „Beats Powerbeats2“, suteikdama joms tokias pats spalvas, kokios yra ant išmaniojo laikrodžio „Apple Watch Sport“ apyrankių.

„Bevielės „Beats Powerbeats2“ ausinės dabar yra tokių spalvų, kurios dera prie jūsų „Apple Watch Sport“ apyrankės“, – teigia „Apple“.

Vartotojai dabar gali rinktis juodos, baltos, rožinės, mėlynos ir žalios spalvų ausinių modelius.

„Beats Powerbeats2“ ausinės yra sukurtos orientuojantis į sportuoti mėgstančius žmones, nes yra prakaitui ir drėgmei atsparios. Jos taip pat pasižymi „Bluetooth“ iki 30 metrų palaikymu, aukšto lygio garso kokybe bei iki 6 valandų veikiančia baterija.

„Beats Powerbeats2“ kaina Europoje – 199,95€. Šių ausinių galite rasti ir „iDeal“ salonuose.

10 tūkst. JAV dolerių kainuojantis auksinis „Apple Watch“ – sutraiškytas magnetų

„Apple Watch“

Jeigu manote, kad šaudymas į išmaniuosius telefonus yra kvailiausias būdas veltui išleisti pinigus, vadinasi, dar nematėte brangiausiojo „Apple“ laikrodžio, patekusio tarp dviejų galingų magnetų.

„YouTube“ vartotojas „TechRax“, leidžiantis apžvalgas apie kompiuterinius žaidimus ir technologijas, paviešino naują vaizdo įrašą, kuriame demonstruoja 10 tūkst. JAV dolerių kainuojančio išmaniojo laikrodžio „Apple Watch“ sutraiškymą dviem magnetais.

Vaizdo įraše demonstruojama, kaip du galingi magnetai yra stumiami vienas kito link, o tarp jų yra padėtas „Apple Watch“. Kai magnetai pasiekia ribą, kuomet jų trauka yra per didelė, jie staiga sulimpa ir milžiniška jėga sutraiško paauksuotą „Apple Watch“ modelį.

Anot vaizdo įrašo autoriaus, šių magnetų jėga bendrai siekė beveik 300 kilogramų.

Kviečiame pasižiūrėti neįtikėtino bandymo įrodymą.

„NBA“ žvaigždė LeBronas Jamesas komandos draugams padovanojo po „Apple Watch“

LeBron James ir Eddy Cue

Prieš prasidedant daugelio sporto aistruolių dėmesį kaustančiam krepšinio lygos „NBA“ superfinalui tarp Vašingtono ir Klyvlendo komandų, pastarosios lyderis LeBronas Jamesas nutarė pamaloninti komandos draugus padovanodamas jiems po išmanųjį laikrodį „Apple Watch“.

„Man teko laimė dirbti su keletu šaunių partnerių ir tai, ką aš gaunu, pasidalinu su savo komandos draugais, – žurnalistams savo poelgį komentavo „NBA“ žvaigždė. – Tai tiesiog mano būdas parodyti, kad man rūpi. Tiesiog. Tai ne pirmas kartas ir jis nebus paskutinis.“

L. Jamesas, kuris daugelį metų buvo „Samsung“ reklaminis veidas, yra gana artimas su kompanijos „Beats“ įkūrėjais Jimmy Iovine ir Dr. Dre.

Keturis kartus pripažintas naudingiausiu „NBA“ žaidėju krepšininkas yra pasirodęs „Beats“ reklamose ir praeityje padovanojęs komandos draugams jų kuriamų ausinių.

„Apple Watch“ jau yra sukurta virš 6 tūkst. aplikacijų

„Apple Watch“ aplikacijos

Aplikacijų kūrėjai išleidžia „Apple Watch“ skirtas aplikacijas kur kas greičiau nei jos buvo leidžiamos pasirodžius pirmajam „iPhone“ modeliui kartu su mobiliųjų aplikacijų parduotuve „App Store“.

Remiantis naujausiais duomenimis, aplikacijų, skirtų „Apple“ išmaniajam laikrodžiui, skaičius nuo jo išleidimo balandžio 22-ą dieną padidėjo du kartus – nuo 3000 iki 6000 aplikacijų.

Šiuo metu „Apple Watch“ skirtų aplikacijų skaičius yra lygus 6532. Todėl aplikacijų kiekio augimas nuo „Apple Watch“ išleidimo siekia 108 procentus.

Įdomu yra tai, kad kai „Apple“ 2008-aisiais pristatė „App Store“, parduotuvėje tuo metu buvo per 500 aplikacijų, iš kurių 25 procentai buvo žaidimai. „Apple Watch“ aplikacijų tarpe žaidimai šiuo metu siekia viso labo 10 procentų.

„Apple Watch“ birželio 26 dieną bus pradėta oficialiai prekiauti dar 7 šalyse, Lietuvos tarp jų – nėra

„Apple Watch“

Kompanija „Apple“ ketvirtadienį pranešė, kad birželio 26 dieną išmaniuoju laikrodžiu „Apple Watch“ bus pradėta prekiauti dar 7 šalyse. Tuo pačiu, laikrodį lankytojai galės įsigyti jau ir fizinėse „Apple“ parduotuvėse.

Į ketvirtadienį „Apple“ paskelbtų šalių sąrašą patenka ir trys Europos šalys, tai: Italija, Ispanija ir Šveicarija. Iki birželio 26 dienos Europoje „Apple“ gerbėjai naujausią kompanijos gaminį galės įsigyti Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje ir Prancūzijoje, kuriose kol kas galimas pirkimas tik internetu.

Tokia pati situacija yra ir JAV, kur „Apple Watch“ tikrąsias „Apple“ parduotuves pasieks minėtą dieną. Tačiau ne visus išmaniojo laikrodžio modelius bus galima įsigyti iš karto – žadamas ribotas kiekis ir tik kelių modelių pasiūla.

„Apple“ tokią savo išmaniojo laikrodžio paklausą vadina „viršijančia lūkesčius“, ir nors Lietuvoje keli prekybininkai jau yra pradėję prekiauti „Apple Watch“, kol kas nėra aišku, kada „Apple“ Lietuvoje paskelbs oficialią prekybą šiuo dėvimu įrenginiu.